Dapis
Administrator
Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:42, 13 Gru 2005 Temat postu: Regulamin Forum |
|
|
I. Rejestracja
Każdy gość na Forum ma prawo do darmowej rejestracji jednego konta. Konsekwencją za nieprzestrzeganie tej zasady będzie natychmiastowe zablokowanie wszystkich kont zarejestrowanych przez danego użytkownika, następnie ich usunięcie oraz zbanowanie jego adresu IP.
Rejestrując się na Forum i każdorazowo logując się na założone konto - automatycznie wyrażasz zgodę na warunki oraz postanowienia niniejszego Regulaminu.
II. Wiadomości
Posty należy dodawać w odpowiednich tematach, jawny offtopic jest z całą surowością tępiony przez Administrację Forum.
Posty muszą zawierać wyłącznie informacje, komentarze lub opinie związane z pytaniem/problemem postawionym w temacie. Nie dopisuj odpowiedzi, które nie wnoszą nic nowego do dyskusji, są powieleniem lub wyrażeniem poparcia dla poprzednich postów. Staraj przekazać się jak najwięcej potrzebnych informacji.
Nie wyzywaj nikogo, nie używaj wyrazów powszechnie uznawanych za wulgarne, twoje słowa świadczą o tobie. Postowanie, linkowanie lub przedstawianie treści popierających przemoc jest zabronione.
Jeśli coś umknie twojej uwadze nie dopisuj kolejnego postu, ale kliknij na przycisk "Edytuj" i zmień swój post. Nigdy nie twórz dwóch (lub więcej) postów następujących bezpośrednio po sobie - wszystkie informacje staraj się umieścić w jednej wiadomości, także używając BB Code.
Nie produkuj spamu, zwłaszcza kilkuwyrazowych postów bez uzasadnienia swoich decyzji, kiedy jest to wymagane. Nabijanie postów, dla podwyższenia swojej rangi i licznika prowadzi do natychmiastowego bana, czyli stałej blokady konta użytkownika.
Prywatne lub mało ważne sprawy załatwiaj za pomocą PM (prywatnej wiadomości) lub poza forum.
Użytkownicy nie mogą krytykować i pouczać innych użytkowników, taką możliwość posiadają jedynie admini i moderatorzy.
Zawsze sprawdzaj swój post przed wysłaniem, może się okazać, że będzie on nieczytelny dla innych lub zrozumiany nie tak, jak powinien. Staraj się poprawiać wszystkie błędy, zwracaj szczególną uwagę na poprawną ortografię i gramatykę.
III. Zakładanie tematów
Nie zakładaj tematów dotyczących tych samych lub bardzo podobnych problemów, które już istnieją na forum. Swoje opinie wyrażaj w dostępnych na forum wątkach, nie twórz nowych bez potrzeby. Przed założeniem każdego tematu używaj opcji Szukaj.
Tytuł tematu musi krótko opisywać zawartość głównej widomości. Przykład: jeżeli chciałbyś dowiedzieć się gdzie w grze jest osoba X, wówczas w tytule tematu powinno znaleźć się pytanie - "Gdzie jest X?", ale nie niejasne wołanie o pomoc - "Mam problem!". Tematy osób łamiących tą zasadę będą usuwane lub ich nazwy zostaną zmienione przez moderatorów, a ich autorzy zostaną ostrzeżeni.
IV. Sygnatura
Istnieje możliwość formatowania tekstu w podpisie (sygnaturze), ale nie można powiększać standardowej wielkości czcionki na forum.
Grafiki w podpisie nie mogą łącznie zajmować więcej niż 35kB.
Dozwolony rozmiar przestrzeni poświęconej na obrazki w podpisie wynosi 769x130 pikseli.
Należy uważać na wysokość swojej sygnatury i utrzymywać ją w przyzwoitej wielkości. Zbyt wysokie sygnatury, znacznie przekraczające wymiary dołączonej treści postu, będą usuwane, a ich posiadacze odpowiednio ostrzegani.
Podpis nie może zawierać żadnych słów niecenzuralnych i ogólnie uważanych za obraźliwe.
V. System ostrzeżeń
Administracja Forum może wystawić użytkownikowi ostrzeżenie za złamanie punktu Regulaminu. Jedno ostrzeżenie równe jest 20% w systemie ostrzeżeń. Aktualny poziom użytkownik może sprawdzić w swoim profilu.
O ostrzeżeniu użytkownik może, ale nie musi, być poinformowany za pomocą PM - zależy to od osoby wystawiającej ostrzeżenie.
Maksymalna ilość upomnień w systemie wynosi 5 ostrzeżenia stanowiące 100%, jeżeli nie zostały uprzednio obniżone. Poziom ostrzeżeń nie może być ujemny, minimalna wartość wynosi 0%. Przy ostrzeżeniu podnoszącym poziom do 100% Administracja Forum wyciąga odpowiednie konsekwencje, np. nadaje ban czasowy; blokuje możliwość wysyłania nowych wiadomości na Forum; wymaga zatwierdzenia każdego postu.
Jeśli użytkownikowi zmniejszy się poziom ostrzeżeń ze 100% do 0-75% i ponownie naruszy on Regulamin, zostanie wtedy zbanowany bez możliwości powrotu.
Poziom ostrzeżeń może zostać obniżony na przykład przez szczególne wykazanie się danego użytkownika na Forum; pomoc Administracji Forum poprzez raportowanie postów i tematów łamiących punkty zawarte w Regulaminie.
VI. Administracja Forum
W skład Administracji Forum wchodzą admin oraz moderatorzy, którzy widnieją w grupie Moderatorzy.
Zadaniem Administracji Forum jest m.in. regularne utrzymywanie porządku na Forum, ostrzeganie użytkowników łąmiacych Regulamin.
Oficjalne zdanie Administracji Forum nie może zostać podważone przez żadnego użytkownika.
VII.Rangi
Elpy - 1
Goblin - 10
Ork - 25
Ork Lider - 50
Giant Spider - 75
Ruin Bat - 100
Hungry Eye - 150
Glass Jaguar - 200
Ant - 250
Ant Captain - 300
Dark Lord - 400
Bloody Queen - 500
Antharas - 1000
Post został pochwalony 0 razy
|
|